تعمیر اینورتر LS (ال اس)

اینورتر LS  (ال اس) یکی از محصولات کمپانی کره ای LS  به شمار می رود. شرکت LS (ال اس) از زیر مجموعه های شرکت ال جی می باشد که فعالیت آن در زمینه اتوماسیون و تجهیزات صنعتی است. این اینورتر ها در انواع سه فاز و تک فاز و در انواع توان ها جهت کاربری های گوناگون تولید و عرضه می شود. اینورتر های LS (ال اس) در مدل های مختلفی روانه بازار می شوند که هریک با توجه به نوع کاربری خود در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت آی بیت ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری تمامی اینورترهای LS می باشد. شرکت آی بیت با کمک متخصصین زبده برق و الکترونیک و پیشرفته ترین تجهیزات الکترونیک توانایی تعمیر تمامی اینورترهای LS را دارا می باشد.

تامین قطعات درایو LS و IGBT

IGBT یکی از گران ترین و اصلی ترین قطعات اینورتر موتورهای سه فاز به شمار می رسد. تست، عیب یابی و تعویض این قطعه مستلرم تخصص بسیار بالا و نیازمند ابزارهای بسیار دقیق حوزه الکترونیک می باشد. شرکت آی بیت توسط متخصصین زبده و با پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی توانایی عیب یابی و تعویض IGBT تمامی برندهای اینورتر موجود در بازار را دارا می باشد. شرکت آی بیت تامین کننده قطعات و IGBT اینوترهای LS در تمامی رنج های کیلواتی می باشد.

جهت هماهنگی و ارسال اینورتر خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید: ۰۱۳۳۳۲۴۶۵۱۵